maandag 5 oktober 2020

UITSLAG 5-10-2020

 Maandag UITSLAG 5-10-2020

Controle na twee kuren poma, cyclo en prednison;

De waarden waren wederom gedaald, dus goede respons op deze kuur.

Groen licht voor de stamceltransplantatie MAAR;

Ik word deze week gebeld door iemand van de afdeling stamceltransplantatie en hoor dan of er binnen een maand plek is. Men is nu bezig met een inhaalslag vanwege "Corona in maart" en het is afhankelijk van de capaciteit... baal, baal, baal...

Als ik niet binnen een maand ingepland kan worden, dan zal ik verder moeten gaan met wederom een kuur. En dan is het de vraag, blijft de kuur aanslaan, blijf ik het verdragen en hoe lang moet worden uitgesteld vanwege Corona. Wederom baal...

Maar ook als de SCT doorgaat, blijft het heel spannend vanwege Corona. Momenteel mag maar 1 vaste persoon op bezoek in het ziekenhuis, tegen die tijd kan het goed zijn dat niemand op bezoek mag komen. Men doet er alles aan om infecties en vooral ook Corona buiten de deur te houden. En als een tweede golf komt, hoe kun je je dan zo goed mogelijk ook thuis na ziekenhuisopname je beschermen tegen deze infectie...

Zo onzeker en spannend allemaal....

Verder was het fijn dat de arts meedacht tz APD. Deze botversterker heeft mij in 2015 drie tanden gekost. Optie is een ander middel, maar dan wordt eerst een dexa-scan gemaakt om te bepalen in hoeverre er botschade is. Top !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten