dinsdag 13 oktober 2020

STAND: 26 KUREN VERDER...

 Pfffffff.... wat kan een lichaam verdragen....

Ik heb nu 26 kuren, van steeds vier weken, doorstaan...

En een hoge chemo (Melfalan) gevolgd door een SCT... (2015)


Wat kan een mens toch veel verdragen, al dat vergif in je lijf, helaas geen keus.

En dat ondanks elke kuur (medicatie) verschillende bijwerkingen met zich meebrengt 

die voor een ieder anders kunnen zijn, de ene keer echt zwaar, de andere keer mild,

en bij elke volgende kuur of nieuwe kuur, wordt het toch fysiek en mentaal zwaarder.

Daarom op naar de 2e SCT waarna ik hopelijk een lange tijd zonder medicatie kan en 'alleen' maar met de hopelijk behapbare beperkingen kan doorleven !!! Spannend !!!



3 opmerkingen:

  1. Lieve Gondy, ooit ging ik naar een bijeenkomst met als titel "angst voor herval" en de psychologe daar zei : 'koppel nooit iets uit het verleden aan iets uit de toekomst want het zal altijd anders zijn' En dat hoop ik dus ferm met je mee, dat je geen complicaties zal hebben zoals bij je eerste sct en dat het nu veel makkelijker zal verlopen. Mijn 2e sct verliep makkelijker dan mijn eerste en ik was ook vlotter hersteld nadien. Ik duim hard mee voor jou dat alles zo goed mogelijk mag gaan en dat het herstel nadien ook goed verloopt. En dat je dan zonder medicatie weer een hele lange periode in remissie mag blijven ! Dat is het doel ! (Stilletjes hoop ik erbij dat je nooit meer last zou krijgen van neuropathie, wie weet... ik duim hard voor alles ! ) Liefs, Lut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Lut, zo dankbaar voor knowing you en deze oppep-talk, we gaan ervoor !!! En blijf duimen want ik hoop dat alles uitkomt wat je schreef. En ik duim voor jou powervrouw !!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Gondy, heel veel succes voor aanstaande maandag! Hou vol en hou moed! Wij denken aan je 🙏❤️😘

    BeantwoordenVerwijderen