zaterdag 24 oktober 2015

Dank en SVP geen bloemen meer!!!

ZOVEEL DANK
Nogmaals wil ik iedereen mega bedanken voor alle lieve berichtjes in elke vorm dan ook (zo’n lieve kaarten met ontroerende teksten, mailtjes, apps, sms-jes, FB-berichten, Blogberichten), alle mooie boeketten en bloemstukjes, alle verrassingen in de vorm van een Maria, een zakje vol licht, een vriendschapsarmbandje, een engeltje, Boeddha’s, kaarsje, een knuffelaapje, gelukspoppetjes, bordje Good Friends, een doosje vol geluk, Zen Art Bloemendromen kleurboek, de collega die wekelijks een update blijft maken, een buurman om de hoek die negen maal voor mij naar Maastricht is gelopen…en buurtjes waarvan wij de hometrainer mogen lenen…en mijn lieve vriendin die in NY in de St Patricks Cathedral kaarsjes voor mij aansteekt...een kaartje voor kracht van Apostel Santiago.....lieve dierbaren die een kaarsje thuis aansteken en een lieve collega die in de kerk en kapel van Bocholtz en de kerk in Leuven een kaarsje aansteken...en de steun/kracht/warmte/liefde van een paar dierbare vriendinnen...

Dit allemaal doet mij zoveel, ben ontzettend ontroerd om zoveel steun en liefde te ervaren…
Dus lieve mensen, nogmaals, zoveel dank voor alles, het is eigenlijk niet met woorden te beschrijven…
Als dit allemaal invloed zou hebben op mijn gezondheid, nou, dan kan ik minstens 150 worden, ha ha...
maar met de helft daarvan zou ik al een gat in de lucht springen...

LAST BUT NOT LEAST: MIJN GEZIN...
Wat houd ik van hen…Alles draait door en zij proberen er ook het beste van te maken.
Met hun onvoorwaardelijke liefde doorsta ik dit proces en hoop voor hen er dadelijk ook weer 100% te kunnen zijn.


SVP GEEN BLOEMEN MEER!!!
Na het ontslag uit het ziekenhuis is mijn weerstand zo laag dat het beter is om niet in contact te komen met verse bloemen. Vandaar mijn verzoek, hopelijk hebben jullie daar begrip voor. 

Carpe diem lieve mensen en 
geniet elke dag van al het moois dat we hebben…




Geen opmerkingen:

Een reactie posten