zondag 13 november 2016

Vrijdag de 13e...... 13 november 2015...

Vrijdag 13 november 2015...
Was bijna mijn laatste foto, was bijna mijn laatste dag in mijn leven...


Vrijdag 13 november 2015; De dag van de stamceltransplantatie (SCT), de dag waarop het vriesmiddel tot een toxische vergiftiging leidde, de dag dat ik drie kwartier bewusteloos was, de dag van paniek voor menig arts, de dag van vele vraagtekens, de dag dat mijn lichaam nergens meer op reageerde, de dag waarop mijn man zich afvroeg of ik nog wakker zou worden en met hoeveel schade...de dag die besliste dat er voor mij geen 2e SCT kan plaatsvinden...maar vooral een dag met veel angst voor mijn man en de betrokken artsen....En ik kan mij de hele dag, dus zelfs uren daarvoor maar ook daarna, niet meer herinneren....ik wens dit echt niemand toe en mede daarom zet ik mij zo in voor het onderzoek naar de NK-cellen (soort immunotherapie). Met deze nieuwe methode hebben we de huidige behandelmethoden minder tot niet meer nodig en hebben zieke mensen meer kans om te overleven. 


Doe mee en steun deze actie op: www.help-gondy-stop-kanker.nl of kom naar de benefietavond op 24 november a.s in de Klimboom te Simpelveld, of als je van kienen houdt, kom dan 2 december naar de Trepkes in Hulsberg en houd je van kunst, dan koop een lot en maak kans op het mooie Hartjes-schilderij en last but not least; kijk ook eens naar de mooie items op de veiling-site. SVP deel deze informatie met jouw familie, vrienden en kennissen, wat dit gaat ons allemaal aan. 

Carpe diem lieve mensen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten