woensdag 20 april 2016

Uitslag controle 20 april 2016, 5 maanden na SCT...

Vanochtend naar mijn hematoloog geweest voor controle. Hij was echt happy want de bloeduitslagen zagen er goed uit. Weliswaar was de indicator die kenmerkend is voor mijn Multipel Meyloom met één punt gestegen maar deze bevond zich nog steeds binnen de 'range' van wat ieder mens mag hebben...
Volgens de hematoloog niets om zorgen om te maken, maar dat is wat ik afgelopen jaren meerdere malen heb gehoord en dat ik me niet moest vastpinnen aan cijfers. Maar deze cijfers bleven afgelopen jaren wel stijgen met als gevolg dat de kanker zich manifesteerde, dus zo fijn vind ik het niet maar helaas het is wel de realiteit...

21 Maart ben ik begonnen met werken, twee en half uur per dag. Iets later dan gepland omdat ik daarvoor een dikke week met de griep in bed heb gelegen. Er kwam ook koorts bij kijken dus kreeg ik zekerheidshalve een antibiotica-kuur (na vijf uur onderzoek in het ziekenhuis....) maar ik mocht gelukkig naar huis.
Eenmaal op het werk was het heerlijk om terug te zijn bij de lieve collegae en om weer langzaam deel te gaan nemen aan het arbeidsproces! Volgende week zit ik op vier uur. Het zal een uitdaging worden want ik merk nu dat neuropathie, rugklachten en vermoeidheid meer de kop opsteken...dus keuzes maken wordt des te belangrijker.....maar we gaan ervoor....

Carpe Diem...

PS: 21 april 2016;
Eerste knipbeurt achter de rug...ach, wat zal ik zeggen...leuk kapsel, zeer KORT en de grijze haren kun je al niet meer tellen, ha ha....als de temperatuur meewerkt, blijft de pruik in de kast...time will tell..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten