maandag 24 juli 2023

Consult 24 juli 2023 .... ....31 juli 2023 Herstart van poma, cyclo en prednison = 8ste kuur

Spannend consult en hield rekening met ergste, maar waarden niet explosief gestegen... Hb wel ietsje gedaald, dus MM is bezig en in overleg met arts begin ik volgende week weer met de kuur poma, cyclo en prednison. Afgelopen tijd/week ook steeds vaker pijn in gewrichten/beenden/spieren maar niet aanhoudend en zoals ik het noem, is het vliegende pijn. Een bothaard veroorzaakt meestal aanhoudende pijn, dus hummmm en vreemd. Arts kan het ook niet verklaren in relatie tot MM.  Ik kan mijn lichaam niet (meer) vertrouwen wat dat betreft, al jaren niet :-(

Verder kan het, gelukkig zelden, voorkomen dat MM zeer agressief wordt maar dat dit niet terug te zien in in het bloed (de eiwitten). Op een scan worden dan wel veel bothaarden/schade gezien. Dus dan denk je dat MM slapende is, maar ondertussen richt hij veel schade aan en komt het einde dichterbij. 

Vooralsnog houden we vast aan de bloedwaarden en daarom ga ik weer beginnen. Nu hopen dat de kuur weer en blijft aanslaan en dat het verdraagbaar blijft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten