donderdag 7 juni 2018

Uitslag beenmergpunctie...

7-6-2018
Telefonisch uitslag beenmergpunctie:
Helaas meerdere chromosoomafwijking waardoor ik val onder hoog risico. Dit wil zeggen dat de wetenschap er vanuit gaat dat hoog-risico patienten minder lang profijt heb van de reguliere behandelingen.

De exacte specificaties van de afwijkingen krijg ik bij het volgend concult te horen.

Second opinion is aangevraagd.

Nu rust op de plaats en duimen dat het geluk zich eens een keertje gaat laten zien......


2 opmerkingen:

  1. Lieve Gon, "de wetenschap gaat ervan uit dat" is voor mij een lastige. Tuurlijk hadden we allen graag iets anders gehoord, echter op naar de second opinion!

    Kben overtuigd dat jij de wetenschap laat zien dat ook zij zich kunnen vergissen.
    Jij zit met de huidige behandeling in een positieve spiraal en dat biedt hoop, heel veel hoop :-)

    I know you can beat them all. Go4it!! Een dikke knuffel zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Time will tell... als het aan mezelf lag, dan wist ik het wel... en idd de wetenschap kan zich vergissen en gebeurt ook regelmatig... rest mij om er voor te gaan en ben dankbaar voor alle lieve berichten & steun !!!

    BeantwoordenVerwijderen