zondag 13 december 2015

Tussenstand 14 december 2015

Afgelopen vrijdag (11/12) bij de hematoloog geweest. Bloedwaarden zijn goed, eind januari terug. Dan wordt op mijn verzoek ook het 'verkeerde' eiwit bepaald, dat al voor de SCT (stamceltransplantatie) zich in de normale "rangs" bevond.
Over de SCT zei de hematoloog nu dat het mogelijk een toxische vergiftiging is geweest. Deze 'zaak' wordt geanalyseerd en aan mij teruggekoppeld. Ben reuze benieuwd. Het roept natuurlijk vragen op zoals; mocht ik tzt weer een SCT nodig hebben, is dat dan mogelijk? En welke maatregelen kunnen er getroffen worden om zulke reactie te voorkomen. En welke gevolgen kan zo'n toxische vergiftiging nu en later hebben, etc....maar dit zijn vragen voor de volgende keer.
De hematoloog zei nog nooit zoiets te hebben meegemaakt.....

Tussenstand qua klachten:
Gelukkig sinds een paar dagen voel ik dat er een stijgende lijn qua energie is, heel langzaam maar ik zie hem zelf gelukkig... :) ... De maag/misselijkheidsklachten zijn nagenoeg weg, wel nog een raar gevoel en helaas de smaak ook, maar dat heeft allemaal tijd nodig. Het hele spijsverteringsstelsel is van slag...(aangedaan)...
Verder heb ik sinds een week weer steeds meer last van neuropathie; ook de pijnlijke neuropathie.
handen en hele lichaam doen weer mee.....Kans is klein, maar ik hoop dat dit echt nog over gaat...dus duimen...ga nu met TENS-apparaat aan de slag...en mogelijk kan ik nog andere medicatie proberen...time will tell...
ik kijk uit naar de zomer, zo'n kaal koppie is echt koud voor een "koukleum"....

Graag willen wij iedereen voor alles bedanken en hele fijne warme feestdagen toewensen met een heel mooi gelukkig gezond liefdevol warm nieuw jaar !!!

2 opmerkingen:

  1. Lieve Gondy, jee wat heb ik mij de laatste tijd vaak afgevraagd hoe je het allemaal ervoer in quarantaine,lijkt me best eenzaam soms.en wat je allemaal voelde. Rot dat die neuropathie maar niet verdwijnt, zou het een stuk makkelijker maken, lijkt me zo. Denk veel aan jou en je gezin en wens jullie samen een superfijne kerst toe en dat 2016 het gezondste jaar ooit wordt voor jou. Veel liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Claudia, voor jullie ook een hele fijne warme liefdevolle feestdagen en op naar een positief 2016, veel liefs van allen XXX

    BeantwoordenVerwijderen